Monday, March 15, 2010

Demam F1 melanda

Pemandu F1 sibuk memandu di litar aku lak sibuk memandu di jalan raya cuma bezanya aku bersaing ngan masa diorang bersaing ngan pasukan yang lain. Jauh beza beb. Hope korang tak la tiru aku. Sebabnya aku dah dilatih secara profesional. Yer ker ader ker?  Tapi korang plz jangan tiru aku... Ingat org yang tersayang. Aku selalu terpikir tapi biasanya aku terpikir bila aku start turun dari kereta. Yela aku ter pikir kalau la jadi aper2 masa kau ngah bawak laju tue. Macam mana Anak Bini aku. Sian diorang yang tak bersalah tue. Tapi tue la bila aku turun dari kereta la. Masa bawak tak pulak terpikir.

Ya Allah Kau selamatkanlah setiap perjalanan
dan jauhkan lah aku dari bala bencana.
Ampunkan dosa-dosa yang telah aku lakukan.
Kau permudahkan segala urusan ku,
dan kau limpahkanlah rezeki mu.
Amin Ya Rabbal Alamain

167 km/j


160 km/j

163 km/j


n ada yang mencecah sehingga 180 km/j.



No comments:

Post a Comment